Tuesday, January 22, 2013

Siapa Saya

Assalamualaikum. Sambil godek-godek FB tadi, terbaca satu post seorang sahabat.
Tersentuh dengan dengan kata-kata nie :

Jika wanita cantik yang dicari, ia bukan saya,

Jika wanita solehah yang dicari, ia bukan saya,

Jika wanita ayu yang dicari, ia bukan saya,

Jika wanita kaya yang yang dicari, ia bukan saya,

Jika wanita warak yang dicari, ia bukan saya,

Tapi,

Jika wanita yang ingin dibimbing..
ia adalah saya..
Bimbing dan berilah ilmu agama pada saya :')

Siapalah saya berbanding mereka. Masih mencari dan terus mencari, belajar dan terus belajar.
Sahabat, peganglah tanganku seeratnya agar aku tidak mudah tersungkur dikala ujian datang melanda.
Bimbinglah daku selagi mana diri ini masih bernafas.

~Impikan bersahabat dengan kalian semula di syurga nanti~

~Hamba Ilahi~

No comments:

Post a Comment