Saturday, May 10, 2014

Hari-hari hari Ibu


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.
Entah kenapa semenjak dua menjak nie sangatla malas nak post "anything" kat FB.Huhu. But, it's ok, i'm still can express my feeling in this blog yang dah bersawang nie. hehe
Alhamdulillah, Allah always give me time to breath in HIS world. Last few days, after i'm called my mother, just want to share sumthing about my career. I'm  told my mum, "mak, i think want to go to work oversea, i want gain some new experience there" (haihh, nampak macam tinggi jugak angan2), then my mum said " along, cari kerja dekat-dekat sini sudahlah, selagi hang dalam jagaan mak, i'm always worried if you stay away from me" (actually versi BM je , sengaja englishkan sikit.hehe). Tapi nanti bila dah ada orang jaga, mak tak risau sangat. (tahun 2020 nanti agaknya). baik mak.
 
Emak seorang yang sangt baik, sangat prihatin, sangat penyayang dan seorang yang sangat-sangat bertanggungjawab serta sangat mudah risau. But perkara yang merisaukan saya adalah tentang kerisauan mak yang sangat tinggi terhadap kami.huhu. I'm scared if my mum too worried about us, it will effect her health.huhu. I don't know how's far i can take care of my mother same like she take care of us. I think, i can't be the best like my mum :'), but i will try do the best for her. InsyaAllah. 

HAPPY MOTHER'S DAY emak, may Allah bless you always. I hope we can hold our hand together to go to the Jannah. I really hope that :"), thanks for everythings mum. I love you so much.Mama, can i stay with you until the end of my life? hehe. Yes, until the end of my life. I think my mum will say "along, hang tak maw kahwin ka? tak kan nak berkepit dengan mak je" Sila jawab. T_T
 
 
p/s : Mase nie tengah keje dengan Syarikat Apple dekat Beijing :p InsyaAllah,ehh, kan emak tak bagi keje jauh-jauh..=.=', ye, baik mama..hehe.ok tak payah berangan dah!

No comments:

Post a Comment